HAKKIMIZDA

“Kalitenin ve Güvenin Altındaki İMZA


2001 yılında kuruluş çalışmalarına başlayan firmamız, 2002’de resmi kuruluşunu yaptı. Firmamızın kurucularından Ali Küçük ve Tuncay İncedere 1986 yılından bu yana asansör sektöründe çeşitli firmalarda çalışarak kazandıkları deneyimi firmamızda sizlere hizmet olarak sunmaktan gurur duymaktadır. İmza Asansör, genel olarak her türlü elektrikli, hidrolik, insan, hasta ve yük asansörlerini kapsayan tüm ürünlerde hizmet vermektedir. Asansöre ait elektrikli, hidrolik ve mekanik diğer parçalar, cihazlar ve her türlü yapı malzemeleri gerek yurt içi, gerekse yurt dışından yüksek kaliteli malzemeler üreten güvenilir firmalardan temin edilir. Malzeme ve materyal ihtiyacını karşılarken önem verdiğimiz hususlar müşteri memnuniyeti ve güvenli kullanımdır.

POLİTİKAMIZ


Asansörlerin İmalat, Birleştirme, Montaj, Son Muayene ve Deneylerini yapan firmamız aşağıdaki ilkeleri yönetim politikası olarak benimsemiştir; Ülkemizdeki yasal gerekliliklere ve uluslararası anlaşmalara uymak, Tüm faaliyetlerimizde ekip çalışmasını benimseyerek müşteri memnuniyeti odaklı iş anlayışını sağlamak, ISO 9001standardına uygun bir sistem kurmak ve sürekli geliştirmek, İç ve dış hususlar ile ilgili risk ve fırsatları belirleyerek analizleri yapmak ve sürekli iyileşmeyi sağlamak, Çalışanlarımıza kalite konusunda eğitimler vererek bilinçlenmelerini sağlamak, farkındalıklarını artırmak.

Değerlerimiz

Temel değerlerimiz tüm ticari ve diğer kaygıların üzerinde ve değişmezdir. Bunlar Çoruh Asansör Şirketi’ nin mihenk taşıdır. Çoruh Asansör. Şirketi yapısını güçlü tutan, doğruluğu sağlayan ve büyüme stratejimizin gerçekleşmesine imkan tanıyan, bu değerlerdir. Bu değerler bizi ileri taşıyacağına ve başarılı kılacağına inanıyoruz.
• Adil, dürüst ve saygılı olmak,
• Yasal ve etik kurallara uymak,
• Disiplinli ve tutkulu çalışmak,
• Her zaman iyi niyetli, önyargısız olarak pozitif düşünmeyi esas almak,
• Müşteri, çalışan ve tedarikçi odaklı olmak,
• Sosyal ve çevresel sorumluluk’tur.
Kuruluş Bağlamı
İç Hususlar Dış Hususlar İlgili Taraflar
Kurum Değerleri Ve Kültürü Müşteri Talep ve Beklentileri Çalışanlar
Üst Yönetim Rekabet ve Piyasa Şartları Müşteriler
İş Gücü / Uzman Personel Yasal Şartlar ve Merciiler Tedarikçiler
Altyapı
(Yazılım Sistemleri, PC, Makinalar) Standart Gereksinimleri
(ISO 9001 ve TSE Standartları) Devlet
Proses Performansları Teknolojik Değişimler Yasal Merciiler
Çalışanın Memnuniyeti Sosyal ve Ekonomik Çevre, Coğrafi Konum ve Şartlar Toplum